Joanna Sław-Eliasz

psycholog, terapeuta s.i., terapeuta psychomotoryki

 

Wykształcenie:

    • Studia magisterskie na wydziale psychologii klinicznej, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie.
    • Studium Poradnictwa I Interwencji Kryzysowej- Pomoc Psychologiczna Dla Dzieci Krzywdzonych, Instytut Psychologii Zdrowia
    • Studia podyplomowe na wydziałach: Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka oraz Przygotowanie Pedagogiczne- Wyższa Szkoła Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych

 

Kursy i szkolenia:

  • „Autyzm a praktyka oparta na dowodach-Interwencje i interakcje”: Centrum Terapii Autyzmu SOTIS, SWPS.,Warszawa
  • Kurs psychomotoryki- 3 etap”Teoria i praktyka terapii psychomotoryczej wg. M. Procus i M.Block-model belgijski:
    Fundacja Rozwoju Psychomotoryki ul.Garcarska 10E/2, 04-896 Warszawa
  • Monitorowanie rozwoju niemowląt i małych dzieci w Polsce w kierunku Spektrum Zaburzeń Autystycznych:
    TheSocial Attention and Communication Study –Revised (SACS-R), Warszawa
  • Diagnoza trudości sensomotoryczych u dzieci z autyzmem z uwzględnieniem podejścia fizjoterapeutyczego Animus Medica sc przy współpracy
    Fundacji na Rzecz Rodzin Dzieci z Autzmem
  • Dwustopniowe Szkolenie Terapeuty Integracji Sensorycznej, PSTIS ,,Zabawy Fundamentalne we wspieraniu rozwoju małego dziecka ze specjalnym potrzebami
    rozwojowymi”, CMPPP
    Konferencja Naukowo- Szkoleniowa Diagnoza zespołu nadpobudliwości psychoruchowej ( ADHD), CBT


Doświadczenie:

Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując na stanowisku psychologa oraz terapeuty m.in. w Zespole Żłobków m-st Warszawy, w Publicznej Poradni Pedagogiczno-Psychologicznej nr. 5 w Warszawie oraz w Niepublicznym Przedszkolu Językowym Delfinek”. Aktualnie zajmuję się prowadzeniem zajęc grupowych (terapia psychomotoryczna) oraz indywidualnych (diagnoza i terapia integracji sensorycznej, terapia psychologiczna) m. in. z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi. Moim zadaniem jest również ciągłe podnoszenie kwalifikacji tak, aby skutecznie wspierać podopiecznych w przygotowaniu do wyzwań, jakie stawia im przyszłość.